wtorek, 27 sierpnia 2013

Prolog

Nie.. Nic nie jest łatwe. Przecież, nawet dziecko to wie. Życie to dziwka... Zjawia się nie spodziewanie, krzyżuje ci plany. Byłby łatwiej gdybym zniknęła, ale widzicie, ja tchórzę. W tym problem. Więc jeśli, życie nie ułatwi mi.. Życia? To ja nie zamierzam, pobłażać. Nigdy więcej!
Nowe miasto, nowa szkoła i w pewnym sensie, nowy rozdział mojego życia. Co muszę zrobić?
1.Zaklimatyzować się w nowej szkole.
2. Pokazać, że ze mną się nie zadziera.
3. Nie mieć przyjaciół.
4. Nie zakochać cię.
5. Postarać się, żeby szybko mnie wyrzucili.



Elie: Hej kochani! To mój drugi blog. Zaczynam z inną historią.. Mówią mi, że nie w moim stylu, ale przekonajmy się! Na razie mamy prolog, chcę dokończyć tamtego bloga i zabieramy się za całą historię! Pozdrawiam! ;*

1 komentarz:

  1. Fajny prolog ; >
    Znaczy interesujący. Krótki, ale na temat.
    Myślę, że lista Alex, będzie miała dużo wspólnego z dalszą częścią!
    Pozdrawiam i czekam nn! ;*

    OdpowiedzUsuń