środa, 19 lutego 2014

END

To koniec. Przepraszam, że was zawiodłam i jest mi z tym, cholernie źle, ale naprawdę nie jestem w stanie pisać dalej. I mówię tu ogólnie. Nadal mam tysiące pomysłów na to, jak i na tamto opowiadanie, ale nie mogę dalej pisać. Po prostu cała moja przygoda z pisanie wzięła się od jednej osoby, a teraz wszystko zepsułam i... Za dużo wszystkiego. 
Jeszcze raz bardzo Was przepraszam.
Dobranoc, blogspot! 


                                                                    ~Every story has a beginning and the end ... This is the end


9 komentarzy:

  1. Hej mała. Nie powinnaś się poddawać mimo wszystko. nie wiem, myślę że musiało to być dla Ciebie ważne nawet bardzo, ale nie wydaje mi się, że dobrze jest z tego rezygnować, gdy coś złego się dzieje. Wtedy właśnie to może Ci pomóc. Jeśli od tego się zaczęło, to nie znak że powinno się skończyć. Przemyśl to wszystko.
    Śle Ci worek buziaków, albo nawet tuzin. I jestem z Tobą :) x

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee, proszę!!! Rycze!! My jak będzie trzeba poczekamy! Możesz np
    Na jakiś czas zawiesić plissssa! I love you!!i zgadzam się z "Reniferową" dzięki Tobie polubilam 1D i jest naprawdę mój ulubiony blog. Więc proszę przemysl to jeszcze :* <3 / Sally

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie popieram Reniferową. Nie powinnaś się poddawać. Wielokrotnie spotkałam się z ciężkimi sytuacjami i miałam zamiar usunąć blogi czy też całkowicie je zawiesić, jednak stwierdziłam, że to wcale mi nie pomoże. Zbyt dużo czasu i pracy włożyłam w moje opowiadania, by ot tak je zostawić. Niedokończone.
    Kochana, masz nas - wiernych czytelników. Wiedz, że zawsze będziemy z Tobą, bez względu na wszystko, ale przemyśl to, okej? Czy warto jest zakończyć całą historię z blogowaniem tylko ze względu na jedną osobę? Ludzie przychodzą i odchodzą, takie życie i nic na to nie poradzimy. A może wszystko się naprawi? Musisz być dobrej myśli.
    Tak, jak my mamy nadzieję na to, że nas nie opuścisz, tak ty powinnaś wierzyć, iż wszystko się ułoży :))
    Pozdrawiam i życzę duuużo siły xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Pisanie pozwala uwolnić emocje, więc myślę, że powinno ci pomóc :)
      P.P.S. Czekam na kolejny rozdział xx

      Usuń
  4. Nie proszę nie! Niedawno był początek drugiej części, a tu koniec i niedokończone. Wcale Cie nie krytykuję.. Szkoda mi po prostu.. Aż mama łzy w oczach.. :/
    Proszę Cie przemyśl to jeszcze.
    Pozdrawiam Cię i życzę żeby wszystko ci się ułożyło.. <3
    Czekam na kolejny rozdział, choćbym musiała nie wiem jak długo czekać. :)
    ~ @Roxy_Wachowiak
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu nieeee. Tak chciałam dowiedzieć się jak to się skończy. Popieram Reniferową i proszę Cię pomyśl o tym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Błagam cie może przerwe sobie zrób ale nie kończ matkoo prosze cie ;c błagam to jest takie cudowne BŁAGAM NIEEEE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda. Przykro mi choć nie moge cie o nic winić. Każdy może mieć gorsze chwile, myśli.. Nie poddawaj się. Pokaż
    , że jesteś silna. To twoja decyzja i ja nie mam tu nic do gadania. W każdym razie kocham to opowiadanie i twój styl pisania. Pozdrawiam, fanka twojego opowiadania Martyna :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zrobisz nam tego! Słyszysz nie zrobisz nie możesz... nie jestes nam tego wstanie zrobić Elie...proszę ... <3 ps. Podpisuje się podbl piekna przemową 1DsLover_x3 :*

    OdpowiedzUsuń