niedziela, 17 sierpnia 2014

Zawieszam + Informacja

Nie chcę przeciągać, ani dawać komuś nadziei. Nie mówię, że kończę tego bloga. Na razie nie mam takiego zamiaru. Natomiast zawieszam go. Przepraszam, że tak długo zwlekałam z napisaniem tej notki i prawdopodobnie większość z was uważa mnie za jakąś debilkę z zadartym nosem, ale szczerze was za to przepraszam i jednocześnie dziekuje.
Na razie daję na wstrzymanie z pisaniem o chłopakach. Przez ten cały czas skupiałam się na opowiadaniach i historiach związanych z nimi, że zupełnie opuściłam się w informacjach dotyczących ich. Chcę nadrobić moje braki.
Tymczasem założyłam nowe opowiadanie. Tym razem z moim drugim uzależnieniem 5 Seconds Of Summer. Jeśli jest tu ktoś z 5SOSFam serdecznie zapraszam na Touch of Death. Może przypadnie wam do gustu.
Przy okazji udanej końcówki wakacji i zawsze będziecie w mojej pamięci.
Kocham Was dziewczyny, naprawdę! <3

3 komentarze:

  1. Ojejku... ;-; Strasznie kocham to opowiadanie i czekałam na dokończenie, no ale trudno... :/ Na pewno wpadnę na drugiego bloga, udanych wakacji kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ale to bardzo polubilam twoje opowiadanie i to troche dziwne ze pisze ci o piatej ze bardzo mi przykro z powodu zawieszenia i bede trwala jako fanka tego ff. na pewno zajzje do sosow ;)
    leva

    OdpowiedzUsuń
  3. Proosze.... nieee.... teraz w tym momencie? XD serio? Dopiero odkrylam ten blog przeczytalam wszystko na raz i zarwalam nocke hehe ale bylo warto :D poprostu ten ff wyjol ze mnie emocje a u mnie to sie zdarza coraz zadziej więc... szacun i serio milego pisania i weny duzo i... i zebys kiedys dokonczyla tą historię bo serio jest za genialna zeby tak to zostawic a twoje wykonanie jest perfekcyjne.... szczęscia weny i jeszcze więcej fanek
    Tina KC elie naprawde dzięki tb mam odskocznie od zycia codziennego i wgl alex daje mi sily bo jestem troche do niej podobna i tez mam tu niezle bagno a ona mi pokazuje ze trzeba byc silnym. ;* bd tęsknic wruc kiedys
    Po raz drugi podpis ale ciul:
    Tina

    OdpowiedzUsuń