środa, 17 września 2014

Ważne!

A więc moje drogie, teraz, kiedy ogłosiłam oficjalny powrót powinnyśmy ustalić, w jaki dzień będą pojawiać się rozdziały. Na pewno o godzinie 21.00 ponieważ będę miała wtedy dużo czasu na dodanie, sprawdzenie i ewentualne doszlifowanie.
Zaraz w kolumnie obok pojawi się ankieta. 
Będzie ona dotyczyła dnia,w którym rozdział pojawi się na blogspocie.
Wiem, że jestem cholernie niepunktualna, ale dajcie mi szansę, haha. 
Możecie głosować już teraz, a wyniki ogłoszę,w piątek w przyszłym tygodniu
Jeśli chcecie, żeby następny rozdział pojawił się szybciej to wracamy notkę do tyłu i zostawiamy szczery komentarz, kaczorki! ; *
Mam jeden rozdział już w zanadrzu, więc to od was zależy, kiedy się pojawi. 
Miłego popołudnia dziewczyny!
Kocham was <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz