wtorek, 19 listopada 2013

Ogłoszenie parafialne!

Witam wszystkich serdecznie! Chciałabym Wam ogłosić bardzo smutną wiadomość, a mianowicie rozdział pojawi się z dość dużym opóźnieniem. Moja słodka Elii jest w szpitalu :C Pokażmy jej, że ją kochamy! Napiszmy jej mnóstwo komentarzy, które na pewno podniosą ją na duchu! Wierzę, że Wam się uda. Elii ma cudownych czytelników także dacie radę!
Pozdrawiam <3
                                                                                                                                  - Isabel Brown. 



9 komentarzy:

  1. Co się stało ? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu biedactwo! mam nadzieję że wszystko będzie w porządku :) wspieram cię skarbie! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja tu wchodzę szczęśliwa i uradowana na bloga, z myślą, że przeczytam świeżutki i ciepły odcinek a tu taka smutna informacja. :c szpital - to brzmi poważnie, w takim razie proszę przekazać naszej Elie dużo pozytywnej energii, ciepła, moc uścisków i niech wraca do nas jak najszybciej! zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wyżej :(
    mam nadzieję, że to nic poważnego?
    Kochanie, wszystkiego dobrego, opiekuńczych lekarzy i szybkiego powrotu do zdrowia!
    Czekamy! & Ściskam
    Kiyoko

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej!!!!!!!!!!!!! Tęsknię..

    OdpowiedzUsuń
  6. Omm.. Weź ty mnie nie strasz i zdrowiej!! Ściskam:-*:-*

    OdpowiedzUsuń
  7. biedna... :( szybkiego powrotu do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzisz Elii, jakiego Ci pięknego posta wstawiłam? No właśnie! A zobacz jaki seksiasty gif! Ah i ok, no nie? :D W końcu się do czegoś przydałam!
    Zdrowiej Eskimosie i pamiętaj, że cały czas o tobie myślę.
    Wiem, że piszemy cały czas sms-y, ale komentarz musi być!
    Kocham Cię mocno, nie zapominaj o tym <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powrotu do zdrowia ;****

    OdpowiedzUsuń